Skribentens bildEmil Kjellbom

I höst öppnar vi i Lunds kommun!

Höstterminen 2024 öppnar vi upp för musikundervisning i de flesta instrument inkl sång & kör för hela Lunds kommuns barn och ungdom. På JÄRNÅKRASKOLAN finns våra pedagoger redo att undervisa kommunens alla barn via musikcheck. Via musikchecken subventionerar kommunen lektionerna och priset är lika lågt som på den kommunala musikskolan, och du får en högkvalitativ och exklusiv undervisning av vår högutbildade personal. Är du över 18år så går det bra att delta via vårt privata utbud. Vi kommer även öppna upp för onlinesessioner i bl.a "Musikproduktion" och då är det möjligt att delta var du än bor i Sverige. Här kommer du bl.a lära dig Logic Pro, och hur du skapar musik via datorn. Håll utkik på vår INSTAGRAM och följ oss för uppdaterad info.

40 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg